🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه

(ثبت: 244044) دی 13, 1400 

 

چشم انتظارم ، بی قرارم
از هوای نفس خویش هم گله دارم
تا بمانم تا بدانم
روزهایی که بی تو می گذرد
تبعیدگاه من است
کجایی …
وسوسه دیدار تو کشت مرا
زمزمه یاد تو کشت مرا

کجایی…
تورا می خوانم
نه برای شفاعت
نه برای حاجت

دوست دارم….
اطلس جانم را،….
به زلالی روشن نور
به طراوت سپید بهاری
به عطر باور هستی،
به ندای گرم احساس درونت
دور از صدای شیطان
به آرامش برسانی

#هادی_همتی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 13, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    . استاد ارجمند سروده زیبایتان را بارها خواندم
    . و هر بار درسی نو آموختم 🌺
    . استاد میدانیم که کلمات قشنگ اگر در چینش
    . دُرست قرار نگیرند جملاتی زیبا نخواهیم داشت .
    . شعر موسیقی یک دست و آرامی ست
    . ایام بکامتان و موفق باشید 🌺🌿🌷🌿🌺

    • هادی همتی

      دی 13, 1400

      سلام جناب فیضی عزیز
      سپاس از شما و وقتی که گذاشتید تا اشعار حقیر را بخوانید
      🌺🦋🦋🦋❤️❤️🌺🦋🦋

  2. سلام و درود، خدا قوت
    با شعر سروش می توان چکیده تر
    سرود 🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا