🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقان را بگذارید دلی شاد کنند

(ثبت: 266297) آذر 26, 1402 

عاشقی رسم تو و دلبری آیین من است
بوسه ی ماه وشان شاکله ی دین من است

آن زمانی که نه “می” باشد و نه “ماه رُخی”
شعر تسکینِ دل و خاطرِ غمگینِ من است

هر کسی کرده دعایی که به یاری برسد
بر دعایش همه جا بَدرقه آمینِ من است

دار و زندان به خداوند زِ بی دانشی است
کسب دانش سخنِ دلبرِ دیرینِ من است

عاشقان را بگذارید دلی شاد کنند
عشقِ فرهاد سرودِ دلِ شیرینِ من است

 

۱۷ آبان ۱۳۹۱

 

 

 

نظرها 21 
  1. سلام و درود بر شما
    بسیار عالی

    • طارق خراسانی

      آذر 26, 1402

      سلام دختر عزیزم

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌱

  2. درودها جناب استاد خراسانی.
    بسیار زیبا و دلنواز سروده اید.
    زنده باشید.
    🌷🌷💛🌷🌷

    • طارق خراسانی

      آذر 26, 1402

      سلام و درود بر امیر عزیز و بزرگوارم

      سپاس از حضور گرمت

      در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌱

  3. طلعت خیاط پیشه

    آذر 26, 1402

    استاد طارق ارجمند
    درود بر شما بسیار زیبا حقیقت را بیان داشته اید
    👏🌺🌸💐🌿🍃

    • طارق خراسانی

      آذر 26, 1402

      سلام و درود بر طلعت نور

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌱

  4. مهدی سیدحسینی

    آذر 26, 1402

    بسیار زیبا
    با آرزوی توفیق الهی در پناه حضرت حق 🌹🌹

    • طارق خراسانی

      آذر 26, 1402

      سلام و درود بر استاد حسینی عزیز

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌱

  5. احسنت استادجان 🌺

    • طارق خراسانی

      آذر 26, 1402

      سلام و درود بر جناب علیخانی عزیز

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌱

  6. برهان جاوید

    آذر 26, 1402

    درود استاد طارق گرامی
    بسیار زیبا و دلنشین
    پاینده و پیروز باشید
    🌺🌺🌷👏👏👏❤️❤️❤️

    • طارق خراسانی

      آذر 26, 1402

      سلام و درود بر برهان عزیزم

      سپاس از لطف و مهر نگاهت

      در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌱

  7. عظیمه ایرانپور

    آذر 27, 1402

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🍃

    • طارق خراسانی

      آذر 27, 1402

      سلام عزیز عمو

      سپاس از مهر و حضور گرمت.

      در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌱

  8. سجاد پورخدایار

    آذر 27, 1402

    دل نشین بود استاد ارجمند

    • طارق خراسانی

      آذر 27, 1402

      سلام سجاد عزیز

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا🌱🙏🌱

  9. معین حجت

    آذر 27, 1402

    درود استاد طارق …
    دستمریزاد …عالی👏👏👏💐💐💐

    • طارق خراسانی

      آذر 27, 1402

      سلام‌ گرامی استادم
      جناب حجت عریز

      سپاس از لطف و‌نظر عالی شما

      در پناه خدا🌱👏🌹🌱

  10. علی معصومی

    آذر 28, 1402

    دلبری رسم تو و عاشقی آئین من است
    ♤♤♤
    ♡♡♡♡♡

    • طارق خراسانی

      آذر 28, 1402

      سلام و درود بر حضرت دوست

      سپاس از حضور گرم و موثرتان
      انجام شد

      منتظر تاییدم

      در پناه خدا 🌱🙏🌹🌱

  11. صدیقه پناهنده

    آذر 29, 1402

    درود .بسیار زیبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا