🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقی

(ثبت: 235765) بهمن 9, 1399 

– عاشقی:

چشم‌هایت؛
عاشق می‌کنند،
— هر کسی را،

من به کنار!
گنجشک‌های شهر،
— همه!!!
عاشقانه نگاهت می‌کنند.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 9, 1399

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

  2. امیر اصلانی

    بهمن 9, 1399

    درودها جناب فلاحی

    چه کوتاه رها و خوش حسی را به قلم کشیده اید.

    امید که هماره نویسان و شادکام باشید به مهر

    💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا