🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشق

(ثبت: 222837) فروردین 17, 1399 

 

او سرم را نشانه گرفته بود
و من قلبش را
خدا می داند
کدام یک از ما
عاشق تر بود.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 17, 1399

    سلام
    عقل و عشق را به زیبایی ترسیم کرده ای
    او با نگاه عقل بر تو می نگریست
    و تو با نگاه عشق
    البته در این روزگاران پلشت تو شکست خواهی خورد و او پیروز
    من برائت جستم از عقل ضعیف
    آفرین بر عشق، عشقِ بسی حریف

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

    • سعید فلاحی

      فروردین 18, 1399

      درود

      ممنون از حضورتان استاد عزیز

      🙏🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

  2. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 17, 1399

    سلام بر سعید عزیز
    جان کلام را گفتی و بهترین توصیف را استاد طارق عزیزم بیان فرمودند.
    مرحبا

    • سعید فلاحی

      فروردین 18, 1399

      درودها

      سپاس

      🙏🙏🙏شادکام باشید

  3. سلام و ارادت بزرگوار

    بسیار زیباست

    پایدار باشید🌹

    • سعید فلاحی

      فروردین 18, 1399

      درود و ادب استاد انصاری

      🌹🌷🌺🌸سپاس از حضورتان

  4. مسیب عبدلپور

    فروردین 19, 1399

    درود و ادب شاعر محترم

    عالی بود
    احسنت
    👏👏👏👏

    شادکام باشید

    🌹🌷🌷🌹🌷🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا