🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عزیز فراموش شده

(ثبت: 244484) دی 25, 1400 
عزیز فراموش شده

 

جمعه بیکاری ما بود که یادت کردیم
روز کـاری شده و باز فـراموش شدی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 14 
  1. سیاوش آزاد

    دی 25, 1400

    سلام یاد مولا را درین روز کاری زنده نمودید اگرچه جمعه ها هم شاید بعضا خبری از یاد ایشان نباشد

  2. یا اباصالح المهدی

    سلام بر شما

  3. طارق خراسانی

    دی 25, 1400

    سلام و درود

    مفرد جانداری ست
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

  4. سلام
    چه خوب
    و چه حیف که ما غافلیم از حضرت یار

    • سلام علیک
      ممنون
      سالها منتطر سیصد و اندی مردست
      آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم

      علی‌اکبر‌لطیفیان

  5. سلام ودرود
    دستمریزاد عاالی

  6. صفا یغمایی

    دی 25, 1400

    سلام جناب علیخانی
    احسنت.
    گذشت جمعه‌ی دیگر نیامدی ای یار
    بگو شها که چه وقت است وعده‌ی دیدار

  7. درود🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا