🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق

(ثبت: 233049) آبان 10, 1399 
عشق

 

از میان جاده ها
می آید عطری آشنا
ای دریغا، ای دریغا، ای آشنا…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نقدها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 10, 1399

    درودها شاعر جان
    راستش انتظار داشتم این کوتاه حرف بیشتری داشته باشد

    “از میان جاده ها
    می آید عطری آشنا
    ای دریغا، ای دریغا، ای آشنا…”

    من در این کوتاه کوبه تکان دهنده ائی ندیدم
    امید وارم جسارت بنده رو ببخشید ولی یکی از شاخص های شعر کوتاه کوبه پایانی قوی است که در این شعر ندیدم.

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • محمدرضا نعمت پور

      آبان 10, 1399

      درودها
      ممنونم که واژه های گرمت به استقبالم آمدید
      امیدوارم همیشه باشید
      شادزی

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 10, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐

  2. جواد مهدی پور

    آبان 10, 1399

    درود بر شما جناب نعمت پور گرامی
    💐💐💐

    • محمدرضا نعمت پور

      آبان 10, 1399

      درود بر شما
      سپاسگزارم از لطف و مهرتان
      بهترینها نصیبتان از روزگار
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا