🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق

(ثبت: 236089) بهمن 30, 1399 

– عشق:

چه فرقی می کند که کجایی؟!
در ازدحام بمبئی
یا سکوت شانزلیزه!
چه دور،
چه نزدیک!
دلتنگی،
دمار از آدم در می آورد،
وقتی که،،،
پای عشق میان باشد.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر اصلانی

    بهمن 30, 1399

    درودها جناب فلاحی

    همیشه از خواندن اشعار شما کیفور می شوم

    در نهایت سادگی و زیبائی ، حس کامل کلام را منتقل می کنید

    امیدوارم همیشه نویسان و شاد باشید

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      بهمن 30, 1399

      درود بیکران جناب اصلانی
      باعث مباهات و افتخار بنده‌ست که شما اشعار مرا مورد لطف قرار می‌دهید

      ممنونم

      🙏🙏🙏🙏

  2. مدینه ترکاشوند

    بهمن 30, 1399

    درودها شاعر گرانقدر
    بسیار زیباست
    ایامتان بخیر و خوشی

    🌸🌹🌸🌹

    • سعید فلاحی

      بهمن 30, 1399

      سلام

      سپاس بانو ترکاشوند

      🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا