🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق

(ثبت: 2161) مرداد 18, 1395 

 

وقتی عشق

14 ساله بود

زل می زد به ماه

حالا

زن 34 ساله­ ای است

که باور نمی ­کند

عکس کسی را

در ماه دیده باشند

نظرها
  1. درود برشما

  2. طارق خراسانی

    مرداد 19, 1395

  3. بسیار عالی بید درود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا