🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطر عید

(ثبت: 3805) فروردین 19, 1396 
عطر عید

       

در پشت  ِ  سر  ِ ابر  ِ سیه  خورشید است

گلواژه ی    سر   سبز   ِ  فلک  امید است

وقتی  که   خدا   به   روی   ما   می خندد

در عمق  ِ نفس  حلول  ِ  عطر  ِ عید است

طلعت خیاط پیشه

نظرها 14 
  1. مهران اسدپور

    فروردین 20, 1396

    درود و دستمریزاد …

    توفیقتان افزون باد‌.‌..

  2. معصومه عرفانی

    فروردین 20, 1396

    سلام بزرگوار بسیار زیباست

  3. فاطمه اکرمی

    فروردین 20, 1396

    درود عزیزم هم عیدتون مبارک

    هم هر روزتون مبارک 

    زیبانگار همیشگی مانده گار باشید

  4. جواد مهدی پور

    فروردین 21, 1396

    درود بر استاد خیاط پیشه ی گرانقدر

    عالی سرودید

    بهره مند شدم از شعر زیبایتان

    زنده باشید به مهر

  5. طارق خراسانی

    فروردین 21, 1396

    با عرض سلام و تبریک میلاد مولای عاشقان

    رباعی جانانه ای سروده اید

    دلمریزاد بانوی شعر های زیبا

    در پناه خدا

  6. مينا امينی

    فروردین 21, 1396

    درودها مهربانوی شعر

    مانا باشید و موفق

  7. مسعود رستمزاد

    فروردین 22, 1396

    به به

    درود بر شما و قلم پر احساستان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا