🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 علی ع

(ثبت: 223218) اسفند 10, 1398 
علی ع

 

علی ع

سرمایه ی ایجاد جهان است علی
از روز ازل ورد زبان است علی

با آدم بیچاره که حیران می گشت
پیمانه هر خط و نشان است علی

زان لحظه که نام خلقت انشا میشد
آویزه به گلبانگ اذان است علی

زآنجا که چکاد آسمان پیدا شد
بر گستره عرش عیان است علی

خورشید بگرمای وجودش خو کرد
سرچشمه نورِ لامکان است علی

با کندن دروازه خیبر دیدند
بر قله هر تاب و توان است علی

آوازه لیله المبیتش می گفت
لبریز خدای مهربان است علی

او یار محمد است و احمد جانش
در دین نبی امن و امان است علی

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 10, 1398

    خورشید بگرمای وجودش خو کرد
    سرچشمه نورِ لامکان است علی

    با کندن دروازه خیبر دیدند
    بر قله هر تاب و توان است علی

    👏👏👏👏👏👏

    سلام و درود بر دوست شاعرم
    حضرت معصومی

    بسیار زیبا و دلنشین
    مولا یارتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

  2. ولی اله بایبوردی

    اسفند 10, 1398

    ذكرُ عليٍ عبادَةٌ

    الگویی برای بشریت

    حدیث منزلت :

    أنتَ مِنّی بِمَنزلةِ هارونَ مِنْ مُوسی…..

    سلام و درود

    اجرتان با ولایت

    استاد معصومی ارجمند

    تقدیمی : 🌸

    💐 یاد ثقلینی حدیثی را به یاد 💐

    مُصحفی را ناطقی هر اولیا
    اوّلین والی ، علی مؤلا ،دلا

    کوثری را صاحبی شد در جهان
    اُمّ ابیها ، نام بودش ، مرحبا

    یادِ ثقلینی حدیثی را به یاد
    مرتبت ختمی وصیّت برملا

    هر کسی تابع وصیّت رهنمون
    در صراطی حق ، پیما راه را

    تا دمی آخر قیامت روز ، هان
    بینِ حق باطل جدایی هر کجا

    منتظر آن لحظه آید مرد دین
    تا قیامی برملا ، دور از بلا

    گر ولایی را بلا باشد عبور
    از بلایی سهمناکی ، والیا

    ولی اله بایبوردی

    10 / 12 / 1398

    🍃🍃🍃🍃💐💐🍃🍃🍃🍃

  3. احسنت و درودها جناب معصومی عزیز

    بسیار عالی و شورانگیز

    🌹🌹🌹🌹

  4. مینا یارعلی زاده

    اسفند 10, 1398

    👏👏👏👏👏
    🌷🌷🌷🌷🌷

  5. حامی شریبی

    اسفند 11, 1398

    💐💐💐💐

  6. امیر جلالی

    اسفند 11, 1398

    سرمایه ی ایجاد جهان است علی

    سرچشمه نورِ لامکان است علی

    لبریز خدای مهربان است علی

    او یار محمد است و احمد جانش

    چون علی جان محمد است ، و علی لبریز از خدای مهربان ، و خداوند است که سرچشمه نور لامکان است و علی هم …
    کلهم نور واحد …
    درود بر شما

  7. محمدعلی رضاپور

    اسفند 11, 1398

    یاعلی❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا