🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عیاری نداشتیم

(ثبت: 234194) آذر 15, 1399 
عیاری نداشتیم

عیاری نداشتیم

گر با دلی شکسته قراری نداشتیم
با غمزه ات به سینه شراری نداشتیم

از خاک راه منزل جانان سرشته اند-
ما را که جز وصال تو کاری نداشتیم

عشقی اگر بهای سرآغازمان نبود
هرگز نشان ایل و تباری نداشتیم

با کیمیای ناب حضورت صفا کنیم
ما خاکیان امید عیاری نداشتیم

ای آفتاب مشرق گیتی طلوع کن!
تا بنگری که غیر غباری نداشتیم

عمری اگرچه ساکن مهر تو بوده ایم
آواره ایم و لیل و نهاری نداشتیم

فصل خزان رسیده به همراه خویشتن
جز های و هوی برگ بهاری نداشتیم

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود استاد معصومی
    بسیار زیبا است
    در پناه خدا باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. رسول رشیدی راد

    آذر 15, 1399

    باسلام و دروود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    لذت بردم از شعر زیبای شما
    و بسیار خوشحالم که می بینم بیماری را پشت سر گذاشتید
    و سلامتی خودتون رو به دست آوردید
    زنده باشید به مهر و بسرایید
    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐🌺🌺🌺❤️❤️❤️❤️

  3. طارق خراسانی

    آذر 15, 1399

    ای آفتاب مشرق گیتی طلوع کن!
    تا بنگری که غیر غباری نداشتیم

    سلام

    اگر کسی از من بپرسد چه بیتی را در این چهل سال اخیر شاهکار محض میدانی بدون شک بیت بالا را ارایه خواهم کرد.
    .نمی خواهم وارد تفسیر این نفیسه شوم تنها به درودی کفایت می کنم

    درودتان استاد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌿

  4. درود بر شما
    استفاده بردیم از شعر زیباتون
    موفق و پیروز
    در پناه حق

  5. سلام و ارادت

    بسیار عالی ، لذت بردم

    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا