🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عیدتان فرخنده بادا هموطن

(ثبت: 257497) فروردین 1, 1402 

 

نرخ خر در حال حاضر  چل تومن
عیدتان فرخنده بادا هموطن

 

@sheroshirini055
🌷🌻🌷
🔴خر ۴۰ میلیون تومن.
@KhabarkFori

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا