🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غارتم کردی و شدی،چنگیز…!

(ثبت: 1418) اردیبهشت 19, 1395 

برق چشمان تو، جنون آمیز..

صبح من شد طلوع رستاخیز

تا قیامت به پا کنی،گفتم

ٱشْهَدُ ٱنَّ لٰا ،به زلفت نیز…

در نشست دلم چه غوغا شد!

حکم امضات از لبت سر ریز…

من پشیمانم از همان شب ها

یا همان روزهای شورانگیز…!

این دلم را به خاطر چشمت…

خوانده بودم مخاطره آمیز…

در رهت ساده داده ام بر باد!

غارتم کردی و شدی،چنگیز…!

باز هم عاشقت شدم…دیدی؟!

برق چشمان تو ،جنون آمیز…

معصومه بیرانوند؛ آسمان