🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 17 
  1. اسماعیل علیخانی

    اسفند 7, 1394

    سلام و آفرین بر شما

  2. با سلام و عرض ادب و ارادت محضر شریف بانوی بزرگوار و نازنین سرکار خانم ولی زاده دلنوشته تان بسیار زیبا و فوق العاده دلنشین و پر محتواست.

    به جستجوی خود از پا فتادم

    نمی دانم چه کردم خویشتن را

    موفق و موید باشید در پناه حق

    • سلام و عرض ادب  حضور استاد گرامی جناب دکتر توحیدیان

      سپاس فراوان از محبت حضور و نظرتان  

      خداوند عزیز یار و نگهدارتان باد 

  3. سوگند صفا

    اسفند 7, 1394

    این غریبه در لباس من چه میکند؟؟؟؟!!!!!!……

    سلام جوشقان عزیزززززم…

    چقدر کوتاه زیبایی بود….

    آفرین و درود..

    زنده باشی و نویسا…

    یاحق

  4. خانوم ولی زاده ی نازنین سلام و درود…سپید بسیار زیبایی بود

  5. محمد علی شریفی

    اسفند 7, 1394

    درود ها

    کوتاه هایتان کتابی را تداعی می کند

    مانا باشید و شادمان

  6. نگار حسن زاده

    اسفند 8, 1394

    سلام نازنین بانو

    به راستی بسیار  بسیار عالی بود

    لذت بردم

    درود بر شما وقلم توانمندتون

    • سلام خانم حسن زاده عزیز

      ممنون و سپاسگزار محبت ها و نظر مهرآمیزتان هستم زنده باشید الهی

  7. عسل رادمنش

    اسفند 8, 1394

    سلام ومهر گلبانو

    خیلی خیلی زیبا بود/مانا باشید مهربان

  8. علی معززی

    اسفند 8, 1394

    اوه

    عاااااالی…

  9. سلام  بر دده گلم  بسیار زیبا و قشنگ  بید 

    درود