🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزلخوان

(ثبت: 3864) فروردین 28, 1396 

گناهش چیست گنجشک غزلخوان
که با تیر ستم گردد پریشان

از این ترسد که وقتی چشم وا کرد
ببیند لانه ی او گشته ویران

نظرها
  1. سحر جهانی

    فروردین 28, 1396

    سلام و درود خدمت استادحکیم گرانقدر

    زیباست……

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 29, 1396

    درود بر شما جناب حکیم ارجمند

    • علیرضا حکیم

      فروردین 29, 1396

      درودها بر شما بانو خیاط پیشه

    • علیرضا حکیم

      فروردین 29, 1396

      درود و هزاران سپاس از حضورت

  3. مهران اسدپور

    فروردین 29, 1396

    درودها …

    دستمریزاد…

  4. اسماعیل علیخانی

    اردیبهشت 4, 1396

    سلام و آفرین بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا