🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل موشح

(ثبت: 242902) آبان 27, 1400 

 

ش. شور عشقی ست عجب دخترِ ما!
ی. یادِ او غم ببرد از بَرِ ما
م. مهر ورز است و هنرمند و عزیز
ا. از خدا آمده این گوهرِ ما
پ. پای غم را شکند با نگهش
و. وای غم، گر برسد بَر درِ ما
ر. راحتِ جان و روان است، خدا
ن. نرود سایه ی او از سرِ ما
ج. جادوی چشم پر از اسرارش
ا. آتشی ریخته در ساغر ما
ر. راستی شعر تری هدیه به اوست
نه ز من، بل که شد از داورِ ما

پ.ن
در سفر اخیرم به مشهد مطلع شدم برادر زاده عزیزم با خانم شیما پور نجار نامزد کرده اند، لذا این موشح را تقدیم ان عزیز کردم.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. اسماعیل علیخانی

    آبان 27, 1400

    سلام استاد
    مبارک باشه
    خداوند برای همه جوان‌ها بخواد 🌸🌸🌸

  2. فریبا نوری

    آبان 27, 1400

    درود استاد خراسانی ارجمند
    غزل موشح و تقدیمی زیبایی است
    به مبارکی و فرخندگی
    🌹🌹🌹

  3. مدینه ترکاشوند

    آبان 28, 1400

    سلام ودروداستاد خراسانی والاگوهر،به مبارکی وفرخندگی،غزلی بسیارزیبا،قلمتان نویسا🌹🌻🌼🌼

  4. پیرایه یغمایی

    آبان 28, 1400

    زنده باد!
    با اینکه شعر موشح شاعر را به شدت در تنگنا قرار می دهد، اما چه ماهرانه از این تنگنا گذر کرده اید، دست مريزاد!

  5. علی معصومی

    آبان 28, 1400

    درود ها
    ◇◇◇
    مبارک خانم شیما
    احسنت
    🌺🌹🌺🌹🌺🌿👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا