🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فاصله

(ثبت: 259475) اردیبهشت 20, 1402 

 

حاشا نکن جانم!
فاصله بین نبض عاشقانه های تو
تا احساس نیلوفری من
نفس های بارانی است
که به پشت پنجره احساسم تکیه زده…

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 20, 1402

    درود تان

  2. محمدحسین پژوهنده

    اردیبهشت 20, 1402

    سلام و درود
    لذت بردم عالی است 🙏

    • پروانه آجورلو

      اردیبهشت 20, 1402

      درود جناب پژوهنده
      مهرتان را سپاس🌺

  3. فاضله هاشمی

    اردیبهشت 20, 1402

    حاشا نمیکنم
    نارنجی پاییز را
    دلم
    پرتقال خونی نیست
    وقتی حال گیلاس
    بهتراست
    چرا سیب باشم

  4. معین حجت

    اردیبهشت 20, 1402

    درود فراوان 👏👏👏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا