🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فاطمیه

(ثبت: 234987) دی 9, 1399 

فاطمه…

فاطمه ای گوهرِ دادارِ عشق
همسر و هم سنگر سردار عشق

اُمّ ابیها ، گل یاسِ رسول
طاهره مرضیه و زهرا ، بتول

پنج تنِ آل عبا را ستون
از همه ناپاکیِ دنیا مصون

عصمت کلیّه ، فقط فاطمه
حضرت اِنسیه ، فقط فاطمه

پاره ای از جسم رسول خدا
دختر پیغمبر بدرُالدجا

یارِ علی گشته به پیکارها
مَحرم او گشته به اسرارها

گلشنِ طاها شده ماتم سرا
دیده ی سادات ، به اشک عزا

دختر شش ساله کند مادری
اشک حسن از غمِ بی یاوری

جمعِ ملائک همه در شور و شِین
تا که چِکد اشک زِ چشم حسین

منتقمِ حضرتِ زهرا ، بیا
شیعه شده بی کس و تنها ، بیا

حسن نبی جندقی (تنها)

 

 

 

 

نظرها
  1. 💐🌹💐🌹💐🌹💐

    • حسن نبی

      دی 9, 1399

      🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼

  2. مينا امينی

    دی 9, 1399

    🌸🌸🌸🌸

    اجرتون با حضرت زهرا{س}

    مانا باشید به مهر…

    • حسن نبی

      دی 9, 1399

      ممنونم ، زنده باشید 🙏🏼🙏🏼

  3. یاسر رشیدپور

    دی 15, 1399

    بسیار عالی قلم زدید

    درود فراوان نثارتان

    🌹🌷🌺🌸🌸💐🌿🌿🌿💐🌹🌷🌺

    • حسن نبی

      دی 15, 1399

      درود و ارادت💐💐

      زنده باشید دوست عزیز🙏🏼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا