🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرسنگ هاست منتظرم…

(ثبت: 1636) خرداد 13, 1395 

فرسنگ هاست منتظرم تا تو، من شوی

مانندِ روح در تنِ این پیرهن شوی

فرسنگ هاست چشمِ تو از من فراری است

می خواهی از نسوجِ دلم ریشه کن شوی؟

در آتشی که ساخته ام بی تو سوختم

یوسف بیا که شاهدِ بیت الحزن شوی

یکبار از دریچه ی قلبم نگاه کن

تا روشنایِ خلوتِ این جان و تن شوی

من بر طوافِ کعبه ی تو مُحرمم هنوز

کی می شود که تکیه ی این نارون شوی؟

ارغوان

نظرها 16 
  1. سلام بانو

    دست مریزاد

    بسیار زیبا سرودید. لذت بردم از همراهی با این عصیان شاعرانه

    برقرار باشید

  2. طارق خراسانی

    خرداد 14, 1395

    سلام و درود بی حد بر ارغوان عزیز

    از این غزل پرشور و زیبا و جاودانه ات  می توان به  قدرت شاعرانگی شما پی برد.

    چند بار خواندم و هر بار بیش از بار قبل لذت بردم

    به وجودتان افتخار می کنم .

    در پناه خدا شاد زی………………………………………………………………………..

    درپناه خدا……………………………………………………………………..

  3. جابر ترمک

    خرداد 14, 1395

    درود بر بانو حیدری عزیز 

    همچنان تابنده باشید 

    به وجودتان افتخار می کنم 

    • سلام جناب ترمک بزرگوار

      خوش آمدید

      حضورتان باعث دلگرمی ست گرامی

      افتخار وجود شماست که غزل مانند آهویی رام در دام قلمتان می رقصد.

      زنده باشید

  4. بهزاد بیات فرد

    خرداد 14, 1395

  5. علی اصغر اقتداری

    خرداد 14, 1395

    درود بر شما

    انصافا غزلی پخته وجان دار بود

  6. سحر جهانی

    خرداد 14, 1395

    زیباست…..   

    درودبرشما…

  7. سلام خانم حیدری گرامی

    غزلی بسیارزیبا و ماندگارازسرکارخواندم ولذت بردم

    سربلندباشید