🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرشته

(ثبت: 990) اسفند 22, 1394 

چه کسی بر بالینت مینشیند

تا خوابهای پریشانت را

پاشویه کند

کدام فرشته

چشم به راه می‌ماند

تا جورابهایت را بشوید

زخمهایت را رفو کند؟

کجای این شهر

خیابان تمام می‌شود

تا به خانه برگردی؟

و خانه‌ات بی‌من

میزبان کدام ستاره است؟

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. نگار حسن زاده

    اسفند 23, 1394

    سلام آرزو بانوی عزیز

    بسیار عالی همچون همیشه

    درود بر شما

  2. سوگند صفا

    اسفند 23, 1394

    سلاااام آرزوی عزیزم…

    همیشه عالی هستی

    همیشه نو آوری داره شعرت

    همیشه حس خوبی بهم میده

    موفق باشی و سربلند

    یاحق

  3. آرزو نوری

    اسفند 24, 1394

    بانو صفا…بانو حسن زاده….از هر دوی شما عزیزان به خاطر همراهی و دلگرمی دادنتون ممنونم. برقرار باشید

  4. عسل رادمنش

    اسفند 24, 1394

    سلام  و مهر بانو نوری عزیز

    بسیار عالی بود/مانا باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا