🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فریاد

(ثبت: 236168) بهمن 24, 1399 

 

ای عشق
ای پرشکوه ترین
سکوت من
مرا به پرچین ناکجاترین
صداهایت مهمان کن
اندوهان بی پایان شراب
چشمهایت
مرا که گمشده ام در مدار
غزلهای ناشکیب
با ناسروده ترین
ترانهٔ آن ساز ناکوک
به رستاخیز هماغوشی
بوسه و لبخند
مرا فریاد کن فریاد

مدینه ترکاشوند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 24, 1399

    🌷🌺🌷🌺🌷🌺🌷

    • مدینه ترکاشوند

      بهمن 26, 1399

      سپاس از مهرتان
      پویا و برقرار باشید
      🙏🙏🌼🍁🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا