🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فعلِ بُودن بعدِ تو

(ثبت: 249815) مرداد 14, 1401 
فعلِ بُودن بعدِ تو

 

بُودی و بُودم، نبُودی صَــرفِ نابُودی شدم

فعلِ بُودن بعدِ تو این‌گونه مَصرف می‌شود!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا