🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فقط تو

(ثبت: 222763) اسفند 3, 1398 

 

چشمانم را بگیرید
” اما ”
دست هایش را، نه…

محمدرضا نعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حامی شریبی

    اسفند 3, 1398

    فکر میکرد
    عشق
    تنها مرغ آمینش
    بود
    حامی شریبی
    زبان شعر
    زبان روایتی و نگاه شاعر است
    درودتان باد شاعر خوبیها🌷🌷

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 8, 1398

      درود بر شما
      ممنونم از نگاه مهربان و صمیمی تان
      زنده باشید
      شادزی

  2. ولی اله بایبوردی

    اسفند 3, 1398

    سخاوت دست

    خیانت چشم

    سلام و درود

    استاد

    چشم را باید درویش کرد چون دست ها…

    دستمریزاد

    تقدیمی : 💐

    گر چه چشمانم به درویشی نما
    دست هایم را سخاوت برملا

    آرزو آن دست و چشمانی کنم
    بینِ خلقی با عدالت رهنما

    ولی اله بایبوردی

    03 / 12 / 1398

    🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 8, 1398

      درود بر شما
      ممنونم از نگاه پر مهرتان و خوانشتان
      حضور گرمتان خوشحالم کرد
      در پناه حق

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 8, 1398

      درود ها
      ممنونم از نگاه پر مهرتان و خوانشتان
      حضور گرمتان خوشحالم کرد
      شادزی

  3. سعید فلاحی

    اسفند 3, 1398

    درودتان

    احسنت

    👏🌹👏🌹👏🌹🌹👏بسیار زیباست

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 8, 1398

      درود بر شما
      از دیدارتون بسیار خوشحال شدم
      شاعر باشید و سرشار
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا