🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فلسطین

(ثبت: 264470) مهر 16, 1402 

 

بسم فلسطین
زیتون ها خندانند
قدر خاک را میدانند
ساقه ها ریشه در آب دارند
خداوند سر سفره ما مهمان است

فاضله هاشمی آرکاداش

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام
    به امید پیروزی
    به امید صلح

  2. طارق خراسانی

    مهر 16, 1402

    سلام‌ دختر عزیزم

    عالی ست

    در پناه خدا🍃👏👏👏👏🍃

  3. مهدی سیدحسینی

    مهر 18, 1402

    درود خانم هاشمی
    ماندگار باشید 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا