🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فوران اشک

(ثبت: 389) آذر 28, 1394 

  فوران اشک

 

 

 

 او گفت  مرا ، لقمه به قد رِ دهنت نیست

این پارچه هم رنگ و خط پیر هنت نیست

 دانه نشدی  تا بشوی کِشته به دشتی

   هیزم نشدی  مرحله ی سوختنت نیست

 تا چند  نشینی  به خیالات و تَوَهُم

   دلسوخته ی من دل من هم سخنت نیست

 ای ساده ، به شیرینی شیرین  شده ای خام

بازو  نزدی جوهره ی کو ه کنت نیست

  عاشق  شده ای ،  هیچ ندانی و نفهمی

 در عشق به جز مرگِ  بدون کفنت نیست

ای کودک اندیشه ی  من فکر  نکردی

 این نقش به جز نقشه ی بر هم زدنت  نیست

 هر  لب، که  لب سازه ی  ساز  دهنی نیست    

   گفتم که مرا قصد  عروسک شدنت نیست

 اشکم فوران کرد نگاهم به زمین ریخت

گفت ای گل من موسم پر پر شدنت نیست