🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قاب عکس تو

(ثبت: 3607) اسفند 20, 1395 
قاب عکس تو

نیستی ، زار می زنم امشب

بوسه بر دار می زنم امشب

خودکشیِ جوانِ شاعر را

تیتر اخبار می زنم امشب

بغضِ ده ریشتریِ خاموشم

زیر آوار می زنم امشب

معنیِ تازه ای به تفسیرِ

واژه ی یار می زنم امشب

قابِ عکس تو را – اگر بخرند – !

توی “دیوار” می زنم امشب …

مهدی صادقی مود

* دیوار: نرم افزار فروش اجناس دست دوم و مستعمل

نظرها 20 
  1. جواد مهدی پور

    اسفند 21, 1395

     درود و سلام محضر استاد عزیزم جناب صادقی مود گرامی

    همیشه لذت می برم از اشعار نغز و طناز شما

    عالی می سرایید

    معانی ژرف و قابل تامل در اشعارتان موج می زند

    زنده باشید به مهر

    • مهدی صادقی مود

      اسفند 21, 1395

      سلام و عرض ادب جناب دکتر مهدی پور عزیز

      همیشه لطف دارید و ممنونم

      خوشحالم که مطلوب بوده

  2. سحر جهانی

    اسفند 21, 1395

    درود برشما جناب آقای صادقی مود گرامی 

    زیبا سروده اید و دردناک …..

    سپاس…..

    • مهدی صادقی مود

      اسفند 21, 1395

      سلام سرکار خانم جهانی

      سپاسگزارم

      درودتان

  3. طارق خراسانی

    اسفند 21, 1395

    سلام و درود بر حضرت استاد صادقی

    شاعر و دوست گرانمهرم

    مانند همیشه زیباست

    از وجود  سایت دیوار اطلاعی نداشتم

    جالب است

    در پناه خدا شاد زی

    • مهدی صادقی مود

      اسفند 21, 1395

      سلام و عرض ادب ادیب بزرگوار استاد طارق عزیز

      سپاس فراوان

      سایت و نرم افزار بسیار کارآمدی است مخصوصا همشهریان من و شما در مشهد خیلی زیاد استفاده می کنند

      لطفتان مستدام

  4. علیرضا حکیم

    اسفند 21, 1395

    درود بر شما جناب صادقی

    شعری زیبا و لذتبخش بود

    • مهدی صادقی مود

      اسفند 21, 1395

      سلام جناب حکیم بزرگوار

      سپاسگزارم

      درودتان

  5. جلال پورسلیمانی

    اسفند 21, 1395

    عرض ادب و احترام جناب صادقی

    زیبا سروده اید بزرگوار

    پاینده باشید به لطف حق

    • مهدی صادقی مود

      اسفند 21, 1395

      سلام جناب پورسلیمانی بزرگوار

      سپاسگزارم

      برقرار باشید

  6. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 21, 1395

    درود بر شما

    کار زیبایی است.

  7. معصومه عرفانی

    اسفند 22, 1395

    سلام استاد بسیار زیبا سرودید موفق باشید

  8. فاطمه قربانپور

    اسفند 22, 1395

    درودبرشمااقای صادقی

    بسیارزیباودلنشین بود

    لذت بردیم

  9. اله یار خادمیان

    اسفند 23, 1395

     سلام و درود  موفق و موید و منصور و مانا باشی جناب صادقی عزیز

  10. درود بر شما  

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا