🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قانون عشق…

(ثبت: 1664) خرداد 17, 1395 

در را مبند پشتِ نگاهی در انتظار

قانونِ عشق، حکم به رفتن نداده است

این قصه ی ِ مکررِ هجر و غمِ فراق

از جبرِ بی خوشامدِ دنیای ماده است

بگذار از این نفس که به اندوه می رود

یک واژه تا همیشه به تکرار خو کند

یک واژه مثلِ عشق، میانِ شبی سیاه

تن در شرابِ وصلِ سحر شستشو کند

تقدیر اگر نبودن و تعبیر اگر صلاح!

کنجِ دهانِ مردم اگر عشق مرده است!

ای صد دریغ از عالمِ در حالِ انجماد

کز سیبِ سرخِ عشق، فریبی نخورده است!

ارغوان

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی اصغر اقتداری

    خرداد 17, 1395

    درود

    هجر وفراق یک معنی دارند

    دنیای ماده را نپسنذیدم

    شست وشو دادن داریم

  2. سحر جهانی

    خرداد 17, 1395

    سلام ودرود ارغوان عزیز

    زیباست ……

  3. طارق خراسانی

    خرداد 18, 1395

    در را مبند پشتِ نگاهی در انتظار

    قانونِ عشق، حکم به رفتن نداده است

    این قصه ی ِ مکررِ هجر و غمِ فراق

    از جبرِ بی خوشامدِ دنیای ماده است

    سلام و درود بر  ارغوان عزیز

    از خواندن  اشعارتان همیشه لذت می برم

    در پناه حق شاد زی…………………………………………………………….

    • سلام جناب خراسانی بزرگوار

      همیشه بنده را شرمنده محبتتان می کنید

      سپاسگزار همراهی و بذل مهربانی تان هستم

      روزگاری خوش و بردباری برایتان آرزومندم