🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قبله

(ثبت: 267871) اسفند 1, 1402 

 

بسته شد چشمانم
و به پهنای تمنّایی گنگ
باز شد گستره ی ایمانم
چون کشیدم نرم و آهسته تو را در آغوش
شدم از عطرِ عجیبی مدهوش
در میانِ عطشِ دستانم
جز “خودم” هیچ نبود
همه ی جان و تنم
مملو از عطر “تو” بود
قبله ام وسعتِ هستی را داشت
آن زمانی که “یقین”
در بیابان دلم
دانه ی حسّ حضورت را کاشت…

حمید گیوه چیان

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها 10 
  1. برهان جاوید

    اسفند 1, 1402

    درود بر جناب گیوه چیان گرامی
    نیمایی زیبایی ست و سیر روایی ان به سمت و سوی نور و شناخت
    پاینده باشید
    🌺👏👏👏🌺

    • حمید گیوه چیان

      اسفند 1, 1402

      درود بر شما
      سپاس از مهر حضورتان
      خوشحالم که در رساندن مفهوم موفق بوده.
      مهرتان ماندگار🙏🙏🙏❤️❤️

  2. معین حجت

    اسفند 1, 1402

    درود بر دوست عزیزم حمید آقای گیوه چی …
    همیشه موفق باشید و سلامت👏👏🌺🌺

    • حمید گیوه چیان

      اسفند 1, 1402

      درود جناب حجت عزیز دوست بسیار خوبم
      ممنون که به صفحه ی این حقیر سر زدید.
      مهرتان ماندگار🙏🙏🙏💐💐💐

  3. احمد محسنی اصل

    اسفند 1, 1402

    سلام و درود بر شما دوست عزیز و ارزشمند م
    جناب گیوه چیان سروده زیبایی از شما خواندم بسیار زیبا و ممنونم
    البته لحن شعر در نقطه ای از ان کمی متفاوت بود
    قلم هنرمندتان برقرار باد به مهر 🌺🌺🌺🙏

    • حمید گیوه چیان

      اسفند 1, 1402

      درود بر شما جناب محسنی بزرگوار
      سپاس از حضور سبزتان
      امیدوارم اگر عمری باشد در کارهای بعدی بهتر باشم.
      خیلی خیلی ممنون از بذل توجهتان
      شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏❤️❤️🌹🌹🌺

  4. کبری محمدی

    اسفند 1, 1402

    سلام
    زیبا سروده ای ست
    قلم تان توانا
    برقرار باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • حمید گیوه چیان

      اسفند 1, 1402

      درود بر شما بانو محمدی
      بسیار سپاسگزارم که وقت گذاشتید و دلنوشته ی این حقیر را خواندید.
      خوشحالم که افتخار آشنایی با شما نصیبم شد.
      مهرتان ماندگار
      شاد و سلامت باشید در سایه ی الطاف الهی🙏🙏🙏💐💐💐

  5. شیدا شهبازی

    اسفند 2, 1402

    سلام و احترام
    زیباست
    لذت بردم
    💐💐

    • حمید گیوه چیان

      اسفند 2, 1402

      درود بر شما بانوی بزرگوار
      سپاس از مهر حضورتان
      در سایه ی الطاف الهی شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا