🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گناه

(ثبت: 269099) فروردین 24, 1403 

 

راست گفتی که گناه از “تو” نبود
تو در این سانحه بی تقصیری
دلم از آتشِ اعمالِ خودش میسوزد…
یادم آید آن زمانی که تو در گوشِ دلم
می کشیدی فریاد
دلِ هرجاییِ من
پنبه در گوشش بود
و به هر رهگذرِ بی سر و پا، تَن می داد…
عاقبت از “عصیان”
هفت قلو حامله شد
و سرانجام شبی بارانی
درد در عمقِ وجودش پیچید
و به رویِ تختِ “اقرار” پیاپی زایید
کودکانِ سیه و زشتِ “پشیمانی” را…
دلِ من از آن پس
دوزخی شعله ور از آتشِ “آگاهی” ساخت
و خودش را وسطِ آن انداخت…
نعره هایش اینک
همه جا در گوشم
بی امان می پیچد
ذوب می گردد و با حسرتِ تلخی دم به دم میگوید:
( نه
گناه از “تو” نبود…)

 

حمید گیوه چیان

 

 

نظرها 10 
  1. معصومه بیرانوند

    فروردین 24, 1403

    سلام و درود بر شما
    بسیار زیباست

    • حمید گیوه چیان

      فروردین 24, 1403

      درود بر شما
      سپاس از حضور سبزتان
      در سایه ی الطاف الهی شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏💐💐💐

  2. سجاد پورخدایار

    فروردین 24, 1403

    زیباست،بعضی ها شعر نو را در پیچیدگی بیان می کنند،الحق بنده که در این نوع شعر دستی ندارم مانند شعر سهراب از سروده شما لذت بردم👏👏👏

    • حمید گیوه چیان

      فروردین 24, 1403

      درود بر شما جناب پورخدایار عزیز و نازنین
      این منتهای لطف و بزرگی حضرتعالیست. سپاس که با بذل توجه و حضور پر مهرتان رونق بخش صفحه ی این حقیر بودید.
      در سایه ی الطاف الهی شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  3. برهان جاوید

    فروردین 25, 1403

    درود جناب گیوه چیان گرامی
    بسیار زیبا

    پاینده باشید
    🌺🌺🌺👏👏👏

    • حمید گیوه چیان

      فروردین 25, 1403

      درود بر جناب جاوید عزیز و نازنین
      حضور پر مهرت بسیار بسیار برایم ارزشمند است دوست بزرگوارم.
      وجودت سبز و دلت شاد.
      🙏🙏🙏❤️❤️❤️💐💐💐

  4. مهدی سیدحسینی

    فروردین 28, 1403

    درود جناب گیوه چیان
    با آرزوی توفیق الهی برای شما
    قلمتان نویسا 🌷🌷

  5. فرامرز عبداله پور

    اردیبهشت 3, 1403

    درود
    زیبا و دلنشین و با معنا و پراحساس
    سروده اید
    🙏❤⚘
    رقص قلمتان ابدی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا