🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قتل

(ثبت: 231862) مهر 2, 1399 

 

دیشب
درخت را
به قتل رساندند
صدای افتادنش را شنیدم
و کشیده شدنش روی خاک
صبح که از کوچه گذشتم
برگها مانده بودند
با براده های چوب

برای «ن. ا» و خانواده اش

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مهر 2, 1399

    وقتی صدای قتل درخت را شنیدید ، چرا صبح بیرون آمدید؟!

    درود بر شما بانو نوری گرامی

    زیبا ست

    عالی سرودید

    زنده باشید به مهر

    💐🙏💐

  2. 💐💐💐💐🌹🌹🌹🌹🌹

  3. درود و دستمریزاد🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا