🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قرآن

(ثبت: 219212) اسفند 12, 1398 

 

❆ #قرآن:

سرِ قرآن را نیزه کردند
به کربلا
مدعیان پیروی از قرآن

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 12, 1398

    سلام و درود

    دعوی کنندگان …

    یادی از قرآن ناطق…

    درود ها استاد

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🌸

    چرا کتمان ؟علی ناطق به قرآن
    علی را یاد ، مالک را به میدان

    به ید خصمان ، قرآنی شد به نیزه
    کنی یادی ،برابر خصم اذعان

    ولی اله بایبوردی

    12 / 12 / 1398

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا