🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قرار

(ثبت: 224692) اردیبهشت 19, 1399 

 

سر قرار نیامدی

ظهر شد

غروب شد

شب شد

صفر عاشقی شد

صدای اذان صبح می آید

تو بی خبری از من

من بی خبرم از تو

مرا خواب‌ نمیبرد

تو را چه؟

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا