🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قربان چشم تو

(ثبت: 250772) شهریور 13, 1401 

 

قربان چشم تو
چشمت چه دیدنی است
چشمت مرا کشید
افسون چشم تو
جادوگر من است
اصلا نرو
همیشه بمان
در کنار من

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. مینا یارعلی زاده

    شهریور 13, 1401

    درود و مهر جناب الیاس امیرحسنی گرامی
    یاد شعری قدیمی از خودم افتادم؛

    نگاهت بوسیدنی ست(ثبت: 212010) تیر 26, 1398
    عشق جانم!
    مادام که درونِ
    دشت مشکی چشمانت
    آهوی قلبم می پرد
    نگاهت بوئیدنی ست
    پلکهایت را که می بوسم
    بوسه بر قلبم می زنم
    بوسه بر قلبم دیدنی ست
    چشم و دلم شده ای
    جان و دلم!
    نگاهت بوسیدنی ست
    #مینا_یارعلیزاده

    موفق و موید باشید

    • الیاس امیرحسنی

      شهریور 13, 1401

      درود برشما مهربانوی بزرگوار
      از خوانش شعر زیبایتان لذت بردم
      امیدوارم بنده نیز بتوانم روزی چون شما بسرایم .🌺🌺🌺🌸🌸

  2. با عرض ادب و احترام
    روان و لذت بخش بود
    سپاس

  3. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 13, 1401

    درود بر شما
    بسیار زیباست
    🌺🌺🌺🌿

    • الیاس امیرحسنی

      شهریور 13, 1401

      درود و سپاس مهربانو طلعت خیاط پیشه
      از لطف شما ممنونم
      🌺🌺🌺🌺🌺🙏🙏🙏

  4. زهرا آهن

    شهریور 13, 1401

    دلنشین و خیال انگیز بود

    درودها🌺🌷

    • الیاس امیرحسنی

      شهریور 13, 1401

      درود بر ملک بانوی سیب وشعر
      سپاس که تشویقم می فرمایید .هماره شاد وسلامت باشید🌺🌺🌺🌺🌺🌺🙏🙏

  5. طارق خراسانی

    شهریور 13, 1401

    سلام الیاس جان

    کوتاه زیبایی ست
    صادقانه و بی تکلف
    من هم مثل تو
    عاشق چشمانی هستم که معجزت ها دارد.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌❤️🌹🌿

    • الیاس امیرحسنی

      شهریور 14, 1401

      درود استاد عزیز
      سپاسگزار مهر و لطف شما هستم
      چشمان یارتان پرفروغ و سلامت باد .🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا