🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قصه

(ثبت: 1470) اردیبهشت 25, 1395 

                            

آی آدمـا … آی آدمـا

آی آقایون … آی خانوما

قصه آوردم براتون

 

این وَریا

 اُسکاری و پاستوریزه و پاکتی

شِرلوک ِ و دزد و گدای پاپتی

علی بابا ، قصه ی شاه ِ پریون

ماه پیشونی ، گریه کنون

پلنگ مَلنگ صورتی

زبرو زرنگه کَمَکی

رابین هود ِ تُخسُ و بلا

داروغه تو هول و ولا

قصه های رنگ وارنگ

هزار و یک شب ِ قشنگ

جیغ ِ بنفش و صورتی

فانتزی و کلیشه ای

رمانتیک و نازکنونای گیشه ای

مستند ِ عصر ِ فضا

تسخیر ِ ماه و مشتری

آی مشتری … آی مشتری

 

اون وَریا

اَکشِن و وسترن و کذا

هیروشیما دو سوت میره روی هوا

پاتک و تک ، مرگ وفنا

راز بقا ، فقر و غنا

دل نداری ، نگاه نکن

دل و جیگر پخش و پَلا

بِزَن بِزَن تو مافیا

دلّالیِ گَردِ سفید ِ روسیا

بمب ِ ناپالم و خوشه ای

سوراخ موش بخر برو یه گوشه ای

مجلس ِ ختم ِ قرن بیست

گل میآ رن دویست ، دویست

تموم شده فعلاً ، نیست

تمدن ِ بیست و یکی

هول نکن ، یکی یکی

فلُه بخوای

 نسیه میدم ، چَکی ، چِکی

 

آهای خانوم … آهای آقا

یکـّی بخر دوتـّا ببر …

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):