🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قصّه ی دوری

(ثبت: 5944) اردیبهشت 12, 1397 

قصّه ی دوری به سر آید زمانی، ای عزیز
آفتابش می کند روشن جهانی،ای عزیز

عاقبت اشک فراق عاشقانش گل کند
می رسد آن یوسف ما ناگهانی،ای عزیز

ماه زیبایی که پنهان است زیر ابرها
رو نماید باز بدرِ آسمانی ای عزیز

عمر ما گر می رود در انتظار دیدنش
جمعه ای پیدا شود درِّ یمانی ای عزیز

غم مخور ای دل که محبوب مسافر از سفر 
آید و بیرون رود این سرگرانی ای عزیز

نظرها 10 
  1. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 12, 1397

    سلام

    احسنت استاد

    • علیرضا حکیم

      اردیبهشت 13, 1397

      سلام و هزاران سپاس گرامی 

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 13, 1397

    غم مخور ای دل که محبوب مسافر از سفر 
    آید و بیرون رود این سرگرانی ای عزیز

    سلام و درود بر جناب استاد حکیم

    دلمریزاد 

    به امید ظهور آن منجی بزرگ 

    در پناه خدا 

    • علیرضا حکیم

      اردیبهشت 13, 1397

      سلام و سپاس استاد طارق گرامی

      ممنون حضور سبزتان 

      شاد و خرم باشید

  3. اردیبهشت 14, 1397

    درود . ماجور باشید 

  4. اله یار خادمیان

    اردیبهشت 16, 1397

     سلام و درود اجرت با صاحب اثر طیب الله

  5. اسماعیل علیخانی

    اردیبهشت 16, 1397

    سلام بر شما

    آفرین

    ماجور باشید

  6. مه ناز نصیرپور

    اردیبهشت 18, 1397

    درود بر شما استاد حکیم

  7. علی رفیعی

    اردیبهشت 28, 1397

    سلام حضور استاد حکیم عزیز

    بسیار زیبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا