🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلب به میم

(ثبت: 255026) دی 25, 1401 
قلب به میم

 

از مکانی که تکان می‌خورد احساسِ شما

ساعتِ عشقِ من آغاز و جهان می‌چرخد!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود جناب رضاپور
    شب خوش

    از لطف حضور شما بزرگوار سپاسگزارم

  2. سلام و درود جناب استاد یغمایی

    بزرگوارید و کوچک نواز

    سپاسگزارم از لطف شما

  3. سلام و درود حضرت استاد
    شب خوش

    کوچک نوازید و بزرگوار

    خاکسار و سپاسگزارم