🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لباس آفتاب

(ثبت: 745) بهمن 18, 1394 

هوایِ دل گرفته است بهار را صدا زنید

پرنده ها ی فصلِ   لاله زار را صدازنید

سرودِ آبشارها بگوشِ جان نمی رسد

سروشِ ابر های بی قرار را صدا زنید

لباسِ آفتاب را قبای سایه کرده اند

شهابِ آسمانِ بی غبار را صدا زنید

هنوز لاله های ما اسیرِ چنگِ پیچک اند

امامِ لاله های بی مزار را صدا زنید

هماره زاغ های شب صدایِ فتنه می دهند

دو باره  بازهای شب شکار را صدا زنید

شما که در وجودتان  عصاره ی محبت است

فریب خوردگان بی شما را صدا زنید

هنوز بنده بنده است  خدا  فروغ زنده است

خدایگانِ مرده صد هزار را صدا زنید