🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لحظه ی دیدار

(ثبت: 256391) بهمن 29, 1401 

لحظه ی دیدار

از عطر تو دیوانه شدم لحظه ی دیدار
با اخم تو ویرانه شدم لحظه ی پیکار

در شهر تو آواره شدم بی سر و سامان
با عشق تو افسانه شدم لحظه ی اقرار

بیچاره دلم عاشق افسونگری تست
کشته است مرا کنج لبت لحظه ی گفتار

رحمی به دل ما بکن ای ترک سیه چشم
دلبسته به میخانه شدم با غم و افگار

لبخند بزن، اخم نکن، ای همه خوبی
با شعله و پروانه شدم شاهد اسرار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (6):

نظرها 16 
  1. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 29, 1401

    درود بر شما
    ❤️🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    بهمن 29, 1401

    سلام خانم آجورلو گرامی
    عیدتون مبارک🌹
    غزل روان
    زیبا
    عاشقاته ای دلچسب بود.
    آفرین
    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  3. علی معصومی

    بهمن 29, 1401

    🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺
    💐👏👏👏👏👏👏👏

  4. زهرا آهن

    بهمن 29, 1401

    درود بر شما مهربانو آجورلو

    چشمه‌ی ذوقتان همواره جوشان

    شاد و پیروز باشید🌹🌷🌺🍃🌿🙏

  5. مهدی سیدحسینی

    بهمن 29, 1401

    درود بر شما
    با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما 🌹🌹

  6. درودها بسیارزیبا👌👌👏👏👏

  7. مسعود مدهوش

    اسفند 1, 1401

    درود👏👏👏

  8. غلامحسین جمعی

    اسفند 1, 1401

    با شعله چو پروانه شدم شاهد اسرار
    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته و بزرگوارم سرکارخانم آجورلو
    دستمریزاد بزرگوار غزلی زیبا و دوست داشتنی است بخصوص که اکثر قافیه ها در چفت و بست محکمی با مضامین آمده است و به انسجام افقی شعر کمک شایانی کرده اند
    در ضمن واژه ی لحضه ها نیز در چینش و گزینشی زیبا قرار دارند
    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • پروانه آجورلو

      اسفند 2, 1401

      سلام جناب جمعی
      سپاسگزارم بابت توجه و محبت شما🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا