🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لوند

(ثبت: 231779) شهریور 29, 1399 

 

هزار لوند و خنده
بر لب دلقیم
پنجه ها
مصنوعی
بر دایره ، زنگی می کوبد
پشت لبان بازیگرم
غوغاست و غوغا
مرثیه ام برپاست
بر پا
و من لبالب بر زخم

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 29, 1399

    🌹🌹🌹🌺🌺🌺💐💐💐

  2. جواد مهدی پور

    شهریور 30, 1399

    درود بر شما استد گرانقدرم جناب رشنو

    زنده باشید به مهر

    💐🙏💐

  3. محمدعلی رضاپور

    شهریور 30, 1399

    سلام و درود و ارادت
    لبالب تبسم باشید
    جناب رشنو عزیز،
    دوست تان داریم.
    نه دست شماست
    و نه دست خودمان❤️🙏

  4. نسرین حسینی

    مهر 3, 1399

    بسیار زیبا بود استاد گرامی

    درودها برشما 🍁🍂🍂🍁

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا