🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لیلا

(ثبت: 234866) دی 9, 1399 

لیلا
[به روزهای تنهایی‌ی لیلا!]

تو ،،،
آب و هوا و ابرِ باران در من
وَ روشنی‌ی خانه و کاشانه!
ای خوب به من کمی بیندیش که سخت
دوستت می دارم!
تو،،،
قوس و قُزح در آسمانهای منی
یک لحظه نفس بکش مرا!
بر چهره‌ی من
طراوتی سبز بزن
از آبی و سرخ نیز
قابی از عکسم را
به اتاقِ ذهنت بسپار
و مرا آوازی در دِه از
تکرارِ بلوغی با هفده سالگی‌ات…
و برایم در تنهائی‌هایت
شعری بنویس!

به صدایت
تکرارم کن در بودن‌های خوابِ اتاق
تا مرا دریابی
— لیلا!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. 💐🌹💐🌹💐🌹💐

  2. مينا امينی

    دی 9, 1399

    تکرارم کن در بودن‌های خوابِ اتاق…

    🌸🌸🌸

    همواره شاد باشید بزرگوار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا