🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماهِ دلخواه

(ثبت: 252522) آبان 6, 1401 
ماهِ دلخواه

 

مانندِ طبیعتِ خراسان و شمال

دل پاک‌ تر از تبسّمِ رودِ زلال

پیغمبرِ سمفونیِ لبخندِ تو کیست؟

عِطرِ نفست کرده خدا را خوشحال

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

پ ن:

صبح از شروعِ چشمِ تو آغاز می‌شود!