🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه دل افروزم

(ثبت: 260536) خرداد 13, 1402 

از آن زمان که تو را دیدم
تویی که در نظـرم حتی
به چشمِ بسته نمایانی

بتاب ماهِ دل افروزم
بر آسمانِ شب و روزم
تویـی که یکـتـنه تابانی

نشسته ای به دلـم بانـو
دل از نگاه تو شد جادو
مرا نکش پی‌ِخود هر سو

نبند خنـجرِ اخم از رو
از ابروانِ کـجـت الگـو
گرفته چاقوی زنجانی

به یادِ غنچهٔ خشکیده
به شاخه های نخشکیده
ببار ابـرِ بـهارانم

مرا دچارِ سخاوت کن
ببار هر چه به دل داری
بـر این زمـینِ بـیابانی

بپـوش بر تنِ من رخـتی
به رنگِ شادی و خوشبختی
که بگذرانی ام از سختی

بگـیر دستِ مرا دلبر
ببـر مرا به دمـی بهتر
از آن طریق که میدانی

صدا بزن که صدایت را
شبـیـه طفل به لالایی
نیازمـندم و بیـتابم

بگـو امیـر که برخیزم
از آن صدای پُر از احساس
به جسمِ من برسان جانی

از آن دو چشمِ سلیمانی
برای این همه ویرانی
بیار معجزه ای آنی

مرا از این‌همه حیرانی
ببـر به سـوی مـسلـمانی
بس‌است بی‌سر و سامانی

به خنده های تو محتاجم
بِبَر دوباره به معـراجم
بخواه تا بشوی تاجم

تویی همان که توانستی
به یک تبسـمِ پُر مهرت
مرا دوباره بخندانی

امیر بهنام ۱۴۰۲/۳/۱۲

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 13, 1402

    احسنت
    سلام و درود

    • امیر بهنام گل

      خرداد 13, 1402

      درود و ارادت بزرگوارید☺️🙏🌺🌺🌺🌸🌸🌸

  2. مهدی شریفی زاده

    خرداد 13, 1402

    درود برشما
    نور چشم ما
    احسنت

    • امیر بهنام گل

      خرداد 13, 1402

      درود بر ماه دل افروزم☺️🙏🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸

  3. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 13, 1402

    جناب امیر بهنام ارجمند
    درود بر شما بسیار زیبا سروده اید
    و شور انگیز
    در پناه خداشادکام باشید
    👏🌺👏🌸👏🌺👏🌸👏🌺👏🌸💐🌿🍃

    • امیر بهنام گل

      خرداد 14, 1402

      درود و ارادت بانوی گرانمهر ،سپاسگزارم 😊🙏🌹🌷🌺🌸💐🌿🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا