🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه

(ثبت: 219222) اسفند 14, 1398 

 

❆ #ماه:

روزگاری دلم ماه بود
که بی منّت روشن می کرد
شب های تاریک خیابان را
اکنون سالهاست
خبر از ماه ندارم.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. امیر جلالی

    اسفند 14, 1398

    ماه دل خاموش و من خاموش و کوی و برزن ها … خموش
    زیبا بود و درود بر شما

  2. ولی اله بایبوردی

    اسفند 14, 1398

    هر زمان روشنایی ماه زیبا رویان قابل رؤیت…

    هر چند که ماه تنهایی من رو به خاموشی…

    سلام و درود

    سپاس از اشتراک گذاری

    تقدیمی : 🌺

    دور لا ، از آسمانی ماه ،هان
    از زمینی ماه دوری ای فلان

    کن نگاهی ، ماهِ عالمتاب را
    در شبی تاریک روشن بینمان

    ولی اله بایبوردی

    14 / 12 / 1398

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا