🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مثل بوف کور

(ثبت: 3530) اسفند 12, 1395 
مثل بوف کور

از بس درون ِسایه ی غمها خزیده ایم

از  هر  نگاه   ِ غرق   ِ تمنا    رمیده ایم

تا اوج  ِ آسمان  ِ خدا  بال  و  پر  زدیم

یک هم نفس  بوسعت  ِدریا ندیده ایم

در آرزوی  پنجره ای   هر دری  زدیم

بر دوش  ِدل  شقاوت ِخارا کشیده ایم

هرکس درونِ خلوت ِخودگریه می کند

ما   در حضور  ِ شهر  ِ تماشا خمیده ایم

سنگی دگر  شکسته  دلی ما  بجرم  ِ او

آتش به جان ز غربت  ِدنیا خریده ایم

در  اشتیاق  ِ  رویش  ِ فردای  رو شنی

از چشمه های ظلمت  ِیلدا  چکیده ایم

حیران ز بغضِ فاصله ها مثل ِبوف ِکور

تا   انتهای   زلزله     تنها    پریده ایم

در جانماز  ِ وَتر  ِ طلا  در مرور  ِ صبح

طعم ِعطش به حکمِ تولا  چشیده ایم

طلعت خیاط پیشه

نظرها 12 
  1. فرزاد امین اجلاسی

    اسفند 13, 1395

    درودها بانو 

    سروده ای زیبا و پخته از قلم زرنگار شما

    قلمتان همواره رقصان

  2. محمدجواد منوچهری

    اسفند 13, 1395

    سلام وعرض ارادت استاد خیاط پیشه گرامی

    زیبا سرودید

    درود بر شما

    شاعریتان مستدام

  3. جواد مهدی پور

    اسفند 13, 1395

    سلام و عرض ادب محضر استاد گرانقدرم بانو خیاط پیشه ی گرامی

    همیشه از اشعار فاخر و نغزتان بهره می برم

    از اینکه در محضرتان می آموزم   خرسندم و خدا را شاکرم

    درود بر شما

    • طلعت خیاط پیشه

      اسفند 13, 1395

      جناب دکتر مهدی پور

      سپاسگزار نظر لطفتان هستم

  4. طارق خراسانی

    اسفند 13, 1395

    سلام و‌درود 

    دوباره مهمان طبع گهربار بانوی شعر پاک شده و‌خدا را شاکرم .

    در پناه خدا

    • طلعت خیاط پیشه

      اسفند 13, 1395

      استاد ارجمند

      جناب طارق از اینکه همیشه با بزرگواری  مشوق سروده های من  هستید خوشحالم.

      مقدمتان گلباران.

  5. علیرضا حکیم

    اسفند 14, 1395

    درود بانوی گرامی

    زیبا سروده اید

    موفق باشید

  6. نگار حسن زاده

    اسفند 14, 1395

    درود بانو

    زیباست

    موفق باشید

  7. جلال پورسلیمانی

    اسفند 17, 1395

    در  اشتیاق    رویش   فردای  رو شنی
    از چشمه های ظلمت  یلدا  چکیده ایم

    عرض ادب و احترام مهربانوی ارجمند

    حرفهایتان زیباست

    میهمان بودم آموختم و لذت بردم

    درود استاد ارجمند

      

  8. محمدحسین پژوهنده

    اسفند 19, 1395

    بسیار عالی است احسنت! شعری به کمال بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا