🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مثل من

(ثبت: 225831) اردیبهشت 7, 1399 

 

روبه رویم بنشین حرف زیاد است عزیز
وضع تنهایی من بی تو کساد است عزیز

روبه رویم بنشین تا که ببارم بی حد
قهر تو جز دو سه تا ابر نداده است عزیز

تو که رفتی همه جا تار شد و دانستم
صحبت از دوستی شعله و باد است عزیز

تو که بودی همه جا نور و چراغانی بود
تو که رفتی همه جا غرق فساد است عزیز

گره خورده همه ی زندگی ام با اسمت
و خدا خوب مرا در تو نهاده است عزیز

بعد تو با همه ی جان خودم فهمیدم
این کلاهی که سرم رفت گشاد است عزیز

گفته بودی که خوشی با همه ی کسری ها
واقعا زندگیت وفق مراد است عزیز ؟

مثل من هست کمی ؟ مثل خود من اصلا ؟
باورم نیست کسی مثل سجاد است عزیز

 

 

 

 

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 8, 1399

    درود بر شما استاد.
    عالیست…

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا