🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجموعه چامک ۰۵

(ثبت: 209363) اردیبهشت 14, 1398 

▪معابد آغوشت:
آه لیلا
برای عبودیت
در معابد آغوشت
راه ام را
از راه پدرانم کج کردم
من در دین تو
به تمام شریعت ها مشرک شده ام.

▪طلا بانو:
طلاست بانوی من
تنها طلایی
که برای مرد
ضرر ندارد.

▪کوه:
و تو کوهی
بانوی من
ایستاده در بطن زندگانی ام
با شکوه
پر صلابت

▪باران:
بانوی من
باران
مرا عاشقانه
به زندگی پیوند می زند،
در تمام فصل های
دو نفره راه رفتنمان.

▪برکه ی زلال:
برکه ایست زلال
بانوی من
پر از ماهیان سرمست
که برای صید هر کدام
لبهایم را طعمه می کنم.

#چامک
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
ZanaKORDistani63@
mikhanehkolop@
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 11 
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 14, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 14, 1398

    درود بر شما

    زیبا سرودید🌺🌺🌺🌺🌿

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 14, 1398

      سلام و عرض ادب

      سپاسگذارم

      🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  3. مریم محبوب

    اردیبهشت 14, 1398

    درودها🌷

    🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 14, 1398

      درودتان مهربانو محسوب

      سپاس از شما

      🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  4. علی طیبی

    اردیبهشت 14, 1398

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    لذت بردم

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 15, 1398

      درودتان

      ممنون و سپاسگذارم

      👏👏👏
      شادکام باشید

  5. درود برشما🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 15, 1398

      درودتان استاد انصاری

      🌹🌹🌹🌹🌹

      در پناه خدا

  6. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 16, 1398

    سلام و درود
    شادکام باشید

    تقدیمی :

    آتش عشق منم
    تو چه گویی ای دوست
    راز شب تاریکی
    ز شمعی پرس چه شد
    تا که پاسخ گوید
    آتش عشق منم
    همچو خورشید نهان
    در دل تاریکی

    ولی اله بایبوردی🌿🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا