🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 محبوبم

(ثبت: 242560) آبان 8, 1400 
محبوبم

 

محبوب من
امروز
هزاران خاطره از تو
در من تکرار شد
وقتی شعری را خواندم
که با دوستت‌ دارم
ختم شد…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا