🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 محضر باد وآفتاب

(ثبت: 249414) تیر 30, 1401 

 

از آن روز…
که عطر حضورش
از ذهن منو این خانه کوچید
من اندوهگین و اشکبارم
برای کوچ چشمانش..
جز زرد و نارنجیهای پاییز
دیگر چیزی نمیبیند
چشمانم…
سکوت است
و تنهایی
حاکم اینجا….
برای غروب، غمرنگ چشمانش
سر هر کوچه و برزن
گریه میبارم
بر این ملال لعنتی که ساطع شده
بر دنیایم
چه خسته…
چه تنها…
یک دنیا مثنوی میبارم…
بر این هبوط و تباهیدن
تا لحظه ی مردن،
زوزه میبارم
شعرمیبارم
خدایا….
غبار غصه ی من
را به ذهن باد بسپار
من به فراموشی
در اوراد باد
در ذهن متروک جنگل
ایمان دارم
تبارنامه ی من
آن شقایق تنهاست
که عشق درشعله ی آن
پناه میگیرد
مرا
با همین شناسنامه ی درد
به آفتاب معرفی کن
تا در محضر باد و آفتاب
خیالش تا ابد اینجا کنارم باشد

✍#مدینه_ترکاشوند

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. درود بیکران استاد بانو
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • مدینه ترکاشوند

      مرداد 3, 1401

      سلام ودرود بر استاد والامهرم
      سپاسگزارم گرانقدر به مهر خوانده اید
      پویا وبرقرارباشید

  2. طلعت خیاط پیشه

    تیر 30, 1401

    بسیار زیباست
    درود بر شما
    🌺🌺🌺

    • مدینه ترکاشوند

      مرداد 3, 1401

      سلام ودرود بر شما استاد زیبا قلم
      سپاسگزارم گرانمهر

  3. طارق خراسانی

    تیر 30, 1401

    سلام ودرود

    چقدر لطیف و زیبا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿👌

    • مدینه ترکاشوند

      مرداد 3, 1401

      سلام ودرود بر استادم
      سپاس از محبت همیشگیتان
      پویا وبرقرارباشید

  4. محمد رضا خوشرو

    مرداد 2, 1401

    درود واژه هایی جالب .
    ۱ . غمرنگ
    ۲. گریه میبارم
    ۳.ملال لعنتی
    ۴. تباهیدن
    و…
    جالب بود استفاده از واژه های منحصر به فرد

    خلاقانه بود موفق و مؤید باشید .
    🌺

    • مدینه ترکاشوند

      مرداد 3, 1401

      سلام ودرود بر شما شاعر والاگوهر
      سپاسگزارم به مهر خوانده اید
      پویا وبرقرارباشید

  5. نسرین حسینی

    مرداد 2, 1401

    بسیار زیبا بانو جان قلمتون ماندگار 🌺🌺❤❤

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا