🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مدار

(ثبت: 1003) اسفند 24, 1394 

چگونه دورت بگردم

 

وقتی از مدار تو

بیرون افتاده­ ام؟

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سوگند صفا

    اسفند 25, 1394

    سلاااام بانو نوری عزیزززز

    کوتاهه هااا اما حس عجیبی بهم میده…

    خیلی دوست دارم

    زنده بلشی

    موفق

    یاحق

  2. سوگند صفا

    اسفند 25, 1394

  3. علی معززی

    اسفند 25, 1394

    سلام بانو

    مرحبا

  4. نگار حسن زاده

    اسفند 25, 1394

    سلام نازنین مهربان

    بسیار عالی بود

    موفق باشی عزیز

  5. خانوم نوری موفق باشین

    و ارزوی بهترین

    سربلند باشین

    درپناه حق

  6. سمانه تیموریان

    اسفند 25, 1394

    زیبا بود آرزو جان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا