🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مذاکره

(ثبت: 5583) اسفند 5, 1396 

درخت­ها انقلاب کردند

مردی برای مذاکره آمد

که تبر داشت

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 6, 1396

    سلام بر آرزوی شعر ایران 

    به به

    کوتاهی بی نهایت زیبا و عالی 

    در پناه خدا شاد زی دخترم 

  2. اسفند 9, 1396

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا